تبت 1912ء سے 1951ءتک ایک الگ ملک کا حیثیت رکھتا تھا،1951ء میں چین نے اس پر حق دعوٰی کیا اور اس پر قبضہ کرکے اپنے ملک میں شامل کر لیا۔ اس خطے کا دارالحکومت لہاسا ہے۔
ﺗﺒﺖ ﻣﯿﮟ ﺑﻮﺩﮪ ﻣﺖ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺑﺎﺩﺷﺎﮨﺖ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﮭﯽ، ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﻧﯿﺎﺗﺮﯼ ﭨﯽ ﺳﯿﻨﭙﻮﺳﮯ ﻟﯿﻨﮓ ﮈﺭﺍﻣﺎ ﺗﮏ 42 ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮔﺰﺭﮮ ﮨﯿﮟ، ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺗﯿﻦ ﺑﮩﺖ ﺍﮨﻢ ﮨﯿﮟ، ﺳﺎﻧﮓ ﺳﭩﻦ ﮔﯿﻤﭙﻮ ( 33 ﻭﺍﮞ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ) ﺗﺮﯼ ﺳﺎﻧﮓ ﮈﯾﭩﺴﻦ ( 38 ﻭﺍﮞ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ) ﺍﻭﺭﺭﺍﻝ ﭘﺎﮐﻦ (41 ﻭﺍﮞ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ، ( ﺗﺒﺖ ﮐﺎ 33 ﻭﺍﮞ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺑﻮﺩﮪ ﻣﺖ ﮐﻮ ﻋﻼﻗﮯ ﻣﯿﮟ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺁﯾﺎ، ﯾﮧ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﮔﯿﺎ، ﺑﻮﺩﮪ ﻣﺖ ﮐﺎ ﻣﻄﺎﻟﻌﮧ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﺑﻮﺩﮪ ﻣﺒﻠﻐﯿﻦ ﮐﻮ ﺗﺒﺖ ﮐﯽ ﺩﻋﻮﺕ ﺩﯼ۔
ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﻣﮩﺎﺗﻤﺎ ﺑﻮﺩﮪ ﮐﮯ ﺗﯿﻦ ﺍﮨﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﻣﺠﺴﻤﮯ ﮨﯿﮟ، ﯾﮧ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﻣﺠﺴﻤﮯ ﺑﻮﺩﮪ ﮐﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮟ ﺑﻨﺎﺋﮯ ﮔﺌﮯ ﺗﮭﮯ ، ﭘﮩﻠﮯ ﺩﻭ ﻣﺠﺴﻤﮯ ﺑﻮﺩﮪ ﮐﮯ ﻭﺍﻟﺪ ﻧﮯ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺑﭽﭙﻦ ﻣﯿﮟ ﺗﯿﺎﺭ ﮐﺮﺍﺋﮯ ﺗﮭﮯ، ﭘﮩﻼ ﻣﺠﺴﻤﮧ ﺑﻮﺩﮪ ﮐﯽ ﺁﭨﮫ ﺳﺎﻝ ﮐﯽ ﻋﻤﺮ ﻣﯿﮟ ﺑﻨﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ، ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺑﺎﺭﮦ ﺳﺎﻝ ﺍﻭﺭ ﺗﯿﺴﺮﺍ ﺍﻥ ﮐﯽ 80 ﺳﺎﻝ ﮐﯽ ﻋﻤﺮ ﻣﯿﮟ ﺗﯿﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ، 12 ﺳﺎﻝ ﮐﺎ ﻣﺠﺴﻤﮧ ﻧﯿﭙﺎﻝ ﺍﻭﺭ 8 ﺳﺎﻝ ﮐﺎ ﺑﺖ ﭼﯿﻦ ﮐﮯ ﺷﺎﮨﯽ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺗﮭﺎ، ﺟﺒﮑﮧ 80 ﺳﺎﻝ ﮐﺎ ﻣﺠﺴﻤﮧ ﺑﻮﺩﮪ ﮐﮯ ﺁﺑﺎﺋﯽ ﺷﮩﺮ ﺑﻮﺩﮪ ﮔﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﺎ ﺗﮭﺎ، ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮔﻤﭙﻮ ﯾﮧ ﻣﺠﺴﻤﮯ ﻟﮩﺎﺳﺎ ﻻﻧﺎ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﺗﮭﺎ، ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﻧﮯ ﻣﺠﺴﻤﻮﮞ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻧﯿﭙﺎﻝ ﺍﻭﺭ ﭼﯿﻦ ﮐﮯ ﺷﺎﮨﯽ ﺧﺎﻧﺪﺍﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺷﺎﺩﯾﺎﮞ ﮐﺮ ﻟﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﯾﻮﮞ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻣﻠﮑﺎﺋﯿﮟ ﺟﮩﯿﺰ ﻣﯿﮟ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻣﺠﺴﻤﮯ ﻟﮯ ﺁﺋﯿﮟ، ﺑﻮﺩﮪ ﮔﯿﺎ ﮐﺎ ﻣﺠﺴﻤﮧ ﮐﺴﯽ ﺷﺨﺺ ﯾﺎ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﮐﯽ ﻣﻠﮑﯿﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ، ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﻭﮦ ﺗﯿﺴﺮﺍ ﻣﺠﺴﻤﮧ ﻟﮩﺎﺳﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﻻ ﺳﮑﺎ۔ ﮔﻤﭙﻮ ﻧﮯ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻣﺠﺴﻤﻮﮞ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﻟﮓ ﺍﻟﮓ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮔﺎﮨﯿﮟ ﺗﻌﻤﯿﺮ ﮐﺮﺍﺋﯿﮟ، ﭘﮩﻠﯽ ﺍﻭﺭ ﺳﺐ ﺳﮯ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮔﺎﮦ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺟﻮﮐﻨﮓ ﭨﻤﭙﻞ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﺟﮕﮧ ﭼﯿﻦ ﮐﯽ ﻣﻠﮑﮧ ﻧﮯ ﻣﻨﺘﺨﺐ ﮐﯽ، ﻭﮦ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﻋﻠﻮﻡ ﮐﯽ ﻣﺎﮨﺮ ﺗﮭﯽ، ﺍﺱ ﮐﺎ ﮐﮩﻨﺎ ﺗﮭﺎ ﯾﮧ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﺪﻥ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﺑﺪﻥ ﻣﯿﮟ ﮔﯿﺎﺭﮦ ﭨﻤﭙﻞ ﮨﯿﮟ، ﺟﻮﮐﻨﮓ 12ﻭﺍﮞ ﭨﻤﭙﻞ ﮨﻮ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺩﻝ ﮐﯽ ﺟﮕﮧ ﺑﻨﮯ ﮔﺎ، ﻣﻠﮑﮧ ﻧﮯ ﺍﻥ 12 ﭨﻤﭙﻠﺰ ﮐﮯ ﺑﺪﻥ ﮐﯽ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﮭﯽ ﺑﻨﻮﺍﺋﯽ، ﯾﮧ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺁﺝ ﺑﮭﯽ ﺟﻮﮐﻨﮓ ﭨﻤﭙﻞ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ، ﮔﻤﭙﻮ ﻧﮯ ﻣﻠﮑﮧ ﮐﯽ ﮨﺪﺍﯾﺖ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﭨﻤﭙﻞ ﺑﻨﻮﺍﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﻣﮩﺎﺗﻤﺎ ﺑﻮﺩﮪ ﮐﺎ ﻣﺠﺴﻤﮧ ﭨﻤﭙﻞ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺭﮐﮭﻮﺍ ﺩﯾﺎ، ﯾﻮﮞ ﺟﻮﮐﻨﮓ ﭨﻤﭙﻞ ﺑﻮﺩﮬﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﻘﺪﺱ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮔﺎﮦ ﺳﻤﺠﮭﯽ ﺟﺎﻧﮯ ﻟﮕﯽ، ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮔﺎﮦ ﮐﮯ ﮔﺮﺩ ﺗﯿﻦ ﺳﺮﮐﻞ ﮨﯿﮟ، ﺑﯿﺮﻭﻧﯽ ﺳﺮﮐﻞ، ﺩﺭﻣﯿﺎﻧﯽ ﺳﺮﮐﻞ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺪﺭﻭﻧﯽ ﺳﺮﮐﻞ، ﺑﯿﺮﻭﻧﯽ ﺳﺮﮐﻞ ﺑﺎﺭﮦ ﮐﻠﻮ ﻣﯿﭩﺮ ﻃﻮﯾﻞ ﮨﮯ، ﺑﻮﺩﮪ ﻓﺠﺮ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﺍﺱ ﺳﺮﮐﻞ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺪﻝ ﭼﻠﻨﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺩﻋﺎﺋﯿﮟ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﯾﮧ ﺳﺮﮐﻞ ﻣﮑﻤﻞ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺑﻌﺾ ﺑﻮﺩﮪ ﺑﺎﺭﮦ ﮐﻠﻮ ﻣﯿﭩﺮ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻓﺎﺻﻠﮧ ﺯﻣﯿﻦ ﭘﺮ ﻟﯿﭧ ﮐﺮ ﺳﺠﺪﮦ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺑﮭﯽ ﭘﻮﺭﺍ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺑﻮﺩﮪ ﺳﺠﺪﮦ ﺑﮭﯽ ﺑﮩﺖ ﺩﻟﭽﺴﭗ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﮨﺎﺗﮫ ﺟﻮﮌﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺟﮍﮮ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﻣﺎﺗﮭﮯ، ﮨﻮﻧﭩﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺳﯿﻨﮯ ﭘﺮ ﻟﮕﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻣﻨﮧ ﮐﮯ ﺑﻞ ﺯﻣﯿﻦ ﭘﺮ ﻟﯿﭧ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﮨﺎﺗﮫ ﺳﺮ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺁﮔﮯ ﺑﮍﮬﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﮔﮭﻤﺎ ﮐﺮ ﺳﺎﺋﯿﮉﻭﮞ ﭘﺮ ﻻﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺳﯿﺪﮬﮯ ﮐﮭﮍﮮ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﯾﮧ ﺍﯾﮏ ﻣﺸﮑﻞ ﻋﻤﻞ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﺩﻥ ﻣﯿﮟ ﺩﺭﺟﻨﻮﮞ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﯾﮧ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﺷﺪﺕ ﭘﺴﻨﺪ ﺑﻮﺩﮪ ﺍﻥ ﺳﺠﺪﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﺎﺭﮦ ﺑﺎﺭﮦ ﮐﻠﻮﻣﯿﭩﺮ ﮐﺎ ﺳﻔﺮ ﺑﮭﯽ ﻃﮯ ﮐﺮ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺩﺭﻣﯿﺎﻧﯽ ﺳﺮﮐﻞ ﺟﻮﮐﻨﮓ ﭨﻤﭙﻞ ﮐﯽ ﺑﯿﺮﻭﻧﯽ ﺩﯾﻮﺍﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﮔﺮﺩ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﺍﯾﮏ ﮐﻠﻮ ﻣﯿﭩﺮ ﻃﻮﯾﻞ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﮈﯾﮍﮪ ﮨﺰﺍﺭ ﺳﺎﻝ ﭘﺮﺍﻧﯽ ﮔﻠﯿﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺩﮐﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﺳﮯ ﮔﺰﺭﺗﺎ ﮨﮯ، ﮨﺰﺍﺭﻭﮞ ﻟﻮﮒ ﺭﻭﺯﺍﻧﮧ ﺍﺱ ﺳﺮﮐﻞ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﮔﺰﺭﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺗﯿﺴﺮﺍ ﺳﺮﮐﻞ ﭨﻤﭙﻞ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﻣﻘﺪﺱ ﺗﺮﯾﻦ ﺳﺮﮐﻞ ﮨﮯ، ﯾﮩﺎﮞ ﺑﮩﺖ ﮐﻢ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﻃﻮﺍﻑ ﮐﯽ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﺼﯿﺐ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ، ﭨﻤﭙﻞ ﮐﺎ ﺻﺤﻦ ﺑﮭﯽ ﺍﮨﻢ ﮨﮯ، ﯾﮩﺎﮞ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﺳﯿﻨﺌﺮ ﺑﮭﮑﺸﻮﺅﮞ ﮐﺎ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻟﯿﺘﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻻﻣﮧ ﮐﯽ ﮈﮔﺮﯼ ﺩﯾﺘﺎ ﺗﮭﺎ ۔ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﮐﺎ ﺗﺨﺖ ﺁﺝ ﺑﮭﯽ ﺻﺤﻦ ﮐﮯ ﮐﻮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﭘﮍﺍ ﮨﮯ ۔
ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺗﺮﯼ ﺳﺎﻧﮓ ﮈﯾﭩﺴﻦ ( 38 ﻭﺍﮞ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ) ﺑﮭﯽ ﺑﮩﺖ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﮨﻮﺍ، ﺗﺮﯼ ﺳﺎﻧﮓ ﻧﮯ ﺗﺒﺘﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﺗﺨﻠﯿﻖ ﮐﺮﺍﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﻮﺩﮪ ﻣﺖ ﮐﻮ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﺎ ﺳﺮﮐﺎﺭﯼ ﻣﺬﮨﺐ ﺑﻨﺎﯾﺎ ﺟﺒﮑﮧ 41 ﻭﯾﮟ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺭﺍﻝ ﭘﺎﮐﻦ ﻧﮯ ﺑﻮﺩﮪ ﻻﻣﻮﮞ ﮐﻮ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﺎ ﻣﺨﺘﺎﺭ ﺍﻭﺭ ﻣﺎﻟﮏ ﺑﻨﺎ ﺩﯾﺎ، ﯾﮧ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺑﻌﺪ ﺍﺯﺍﮞ ﺍﭘﻨﮯ ﺷﮩﺰﺍﺩﮮ ﮐﮯ ﮨﺎﺗﮭﻮﮞ ﻗﺘﻞ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﺟﺲ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺗﺒﺖ ﻣﯿﮟ ﺧﺎﻧﮧ ﺟﻨﮕﯽ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ، ﻭﮦ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﮐﺎ ﺳﯿﺎﮦ ﺗﺮﯾﻦ ﺩﻭﺭ ﺗﮭﺎ، ﺍﺱ ﺩﻭﺭ ﮐﮯ ﺁﺧﺮ ﻣﯿﮟ ﺑﺎﺩﺷﺎﮨﺖ ﺧﺘﻢ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﺍﻭﺭ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﺎ ﻭﺍﺭﺙ ﺑﻦ ﮔﯿﺎ۔
ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮔﻤﭙﻮ ﺳﮯ ﺭﺍﻝ ﭘﺎﮐﻦ ﺗﮏ ﺗﺒﺖ ﻣﯿﮟ ﺑﻮﺩﮪ ﻣﺖ ﮐﮯ ﭼﺎﺭ ﻓﺮﻗﮯ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺋﮯ، ﭘﮩﻼ ﻓﺮﻗﮧ ﺭﯾﮉﮨﯿﭧ ( ﺳﺮﺥ ﭨﻮﭘﯽ ) ﺗﮭﺎ، ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﺳﺮ ﭘﺮ ﺳﺮﺥ ﭨﻮﭘﯽ ﭘﮩﻨﺘﮯ ﺗﮭﮯ، ﯾﮧ ﻓﺎﻗﮧ ﮐﺸﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﺮﺍﻗﺒﮯ ﭘﺮ ﯾﻘﯿﻦ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﺗﮭﮯ، ﺍﻥ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ” ﺑﻠﯿﮏ ﮨﯿﭧ “ ﺁﺋﮯ، ﯾﮧ ﺳﯿﺎﮦ ﺭﻧﮓ ﮐﯽ ﭨﻮﭘﯽ ﭘﮩﻨﺘﮯ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻣﺮﺍﻗﺒﮯ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻋﻠﻢ ﭘﺮ ﯾﻘﯿﻦ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﺗﮭﮯ، ﺧﺎﻧﮧ ﺟﻨﮕﯽ ﮐﮯ ﺩﻭﺭﺍﻥ ” ﻭﺍﺋﯿﭧ ﮨﯿﭧ “ ( ﺳﻔﯿﺪ ﭨﻮﭘﯽ ) ﮐﺎ ﻓﺮﻗﮧ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﻮﺍ، ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﺍﻣﻦ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺟﻨﮓ ﭘﺮ ﯾﻘﯿﻦ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﺧﺎﻧﮧ ﺟﻨﮕﯽ ﮐﮯ ﺁﺧﺮ ﻣﯿﮟ ﯾﯿﻠﻮ ﮨﯿﭧ ( ﭘﯿﻠﯽ ﭨﻮﭘﯽ ) ﻭﺍﻟﮯ ﻟﻮﮒ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺁﺋﮯ، ﯾﮧ ﻣﻀﺒﻮﻁ ﺗﺮﯾﻦ ﻓﺮﻗﮧ ﺗﮭﺎ، ﯾﮧ ﺍﺏ ﺗﮏ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ، ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﺍﺳﯽ ﻓﺮﻗﮯ ﺳﮯ ﺗﻌﻠﻖ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﻣﺮﺍﻗﺒﮯ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻋﻠﻢ، ﻣﺎﺭﺷﻞ ﺁﺭﭦ، ﺁﺭﺍﻡ ﺩﮦ ﭘﺮ ﺁﺳﺎﺋﺶ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﺳﺎﺯﯼ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﯾﻘﯿﻦ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿں۔
ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﺗﺒﺖ ﮐﺎ ﺳﺮﮐﺎﺭﯼ، ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﻋﮩﺪﮦ ﮨﻮﺗﺎ ہے، ﺗﺒﺘﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﻻﻣﮧ ﮔﺮﻭ ﺍﻭﺭ ﺩﻻﺋﯽ ﮔﯿﺎﻥ ﮐﺎ ﺳﻤﻨﺪﺭ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﺷﺎﺩﯼ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﺎ، ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﺴﻤﺎﻧﯽ ﻋﻤﺮ ﭘﻮﺭﯼ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﮐﺴﯽ ﻧﺌﮯ ﺑﺪﻥ ﻣﯿﮟ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ، ﻟﮩٰﺬﺍ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﻮﺍ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﺳﮯ ﻗﺒﻞ ﺧﻂ ﻣﯿﮟ ﺍﮔﻠﮯ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﮐﺎ ﻣﻘﺎﻡ ﭘﯿﺪﺍﺋﺶ، ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺍﻭﺭ ﺟﺴﻤﺎﻧﯽ ﻧﺸﺎﻧﯿﺎﮞ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﻧﺌﮯ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻣﻄﻠﻮﺑﮧ ﻣﻘﺎﻡ ﺍﻭﺭ ﮔﮭﺮ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺑﯿﭩﮫ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﻧﯿﺎ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻣﻄﻠﻮﺑﮧ ﻧﺸﺎﻧﯿﺎﮞ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﭘﮭﺮ ﺍﺳﮯ ﭘﻮﭨﺎﻟﮧ ﻣﺤﻞ ﻟﮯ ﺁﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﻧﺌﮯ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﺭﮨﻨﻤﺎ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﮐﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﺟﻮﺍﻥ ﮨﻮ ﮐﺮ ﻋﻨﺎﻥ ﺍﻗﺘﺪﺍﺭﺳﻨﺒﮭﺎﻝ ﻟﯿﺘﺎ ﮨﮯ، ﺗﺒﺖ ﮐﮯ 14ﻭﯾﮟ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ 1959ء ﻣﯿﮟ ﺗﺒﺖ ﻣﯿﮟ ﺷﻮﺭﺵ ﮐﮯ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﭼﻠﮯ ﮔﺌﮯ، ﯾﮧ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ 24 ﺳﺎﻝ ﮐﮯ ﺗﮭﮯ، ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﺟﻼﻭﻃﻦ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﺑﻨﺎ ﺭﮐﮭﯽ ﮨﮯ ۔ ﻧﻮﺑﻞ ﮐﻤﯿﭩﯽ ﻧﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ 1989ء ﻣﯿﮟ ﻧﻮﺑﻞ ﺍﻧﻌﺎﻡ ﺳﮯ ﻧﻮﺍﺯا، ﺑﻮﺩﮬﻮﮞ ﮐﮯ ﺗﯿﺴﺮﮮ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﻧﮯ ﻣﻨﮕﻮﻟﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺳﻔﺎﺭﺗﯽ ﺗﻌﻠﻘﺎﺕ ﺍﺳﺘﻮﺍﺭ ﮐﺌﮯ، ﻣﻨﮕﻮﻟﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﻮﺩﮪ ﻣﺖ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮ ﻟﯿﺎ، ﭼﻮﺗﮭﺎ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﻣﻨﮕﻮﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺗﮭﺎ، ﭘﺎﻧﭽﻮﺍﮞ ﺍﻭﺭ ﭼﮭﭩﺎ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﺍﮨﻢ ﺗﮭﮯ، ﭘﺎﻧﭽﻮﯾﮟ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﻧﮯ ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﭼﺎﺭ ﺑﮍﯼ ﻣﻮﻧﯿﭩﺴﺮﯾﺰ ﺍﻭﺭ ﺑﻮﺩﮬﻮﮞ ﮐﯽ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻣﻘﺪﺱ ﺗﺮﯾﻦ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮔﺎﮦ ﭘﻮﭨﺎﻟﮧ ﻣﺤﻞ ﺑﻨﻮﺍﯾﺎ، ﭘﻮﭨﺎﻟﮧ ﭘﮩﺎﮌ ﭘﺮ 13 ﻣﻨﺰﻟﮧ ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺕ ﻋﻤﺎﺭﺕ ﮨﮯ، ﻋﻤﺎﺭﺕ ﮐﮯ ﮨﺰﺍﺭ ﮐﻤﺮﮮ ﺍﻭﺭ ﮨﺰﺍﺭ ﮐﮭﮍﮐﯿﺎﮞ ﮨﯿﮟ، 9 ﻣﻨﺰﻟﻮﮞ ﮐﺎ ﺭﻧﮓ ﺳﻔﯿﺪ ﺍﻭﺭ ﭼﺎﺭ ﮐﺎ ﺳﺮﺥ ﮨﮯ، ﺳﻔﯿﺪ ﻣﻨﺰﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﮐﮯ ﺩﻓﺎﺗﺮ ﮨﻮﺗﮯ ﺗﮭﮯ ﺟﺒﮑﮧ ﭼﺎﺭ ﻣﻨﺰﻟﯿﮟ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﮨﯿﮟ، ﺍﻥ ﭼﺎﺭ ﻣﻨﺰﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ 8 ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﻣﺪﻓﻮﻥ ﮨﯿﮟ، ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﮐﯽ ﻣﻤﯽ ﺑﻨﺎ ﮐﺮ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺳﭩﻮﭘﺎ ﯾﺎ ﺳﻮﻧﮯ ﮐﺎ ﮔﻨﺒﺪ ﺑﻨﺎ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﯾﮏ ﺍﯾﮏ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﮐﮯ ﺳﭩﻮﭘﺎ ﭘﺮ ﺩﻭ ﺩﻭ ﺍﺭﺏ ﺭﻭﭘﮯ ﮐﺎ ﺳﻮﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺟﻮﺍﮨﺮﺍﺕ ﻟﮕﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﯾﮏ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﮐﮯ ﺳﭩﻮﭘﺎ ﭘﺮ 3714 ﮐﻠﻮ ﮔﺮﺍﻡ ﺧﺎﻟﺺ ﺳﻮﻧﮯ ﮐﺎ ﺑﻮﺭﮈ لگا ہوا ہے، ﺍﺱ ﺳﮯ ﺳﭩﻮﭘﺎﺯ ﮐﯽ ﻣﺎﻟﯿﺖ ﮐﺎ ﺍﻧﺪﺍﺯﮦ ﻟﮕﺎیا جا سکتا ہے۔
ﺑﻮﺩﮪ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﮐﮯ ﺷﺎﮔﺮﺩﻭﮞ ﮐﯽ ﻻﺷﯿﮟ ﺟﻼ ﮐﺮ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺭﺍﮐﮫ ﮐﺎ ﺳﭩﻮﭘﺎ ﺑﻨﺎ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺍﻥ ﺳﮯ ﮐﻢ ﺗﺮ ﺩﺭﺟﮯ ﮐﮯ ﻻﻣﺎﺅﮞ ﮐﯽ ﻻﺷﯿﮟ ﭼﮭﻮﭨﮯ ﭼﮭﻮﭨﮯ ﺣﺼﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﮐﺎﭦ ﮐﺮ ﺯﺍﺋﺮﯾﻦ ﻣﯿﮟ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺯﺍﺋﺮﯾﻦ ﻻﺷﻮﮞ ﮐﮯ ﭨﮑﮍﻭﮞ ﮐﻮ ﺑﺮﮐﺖ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﺪﻥ ﭘﺮ ﻣﻞ ﻟﯿﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﭘﺎﻧﭽﻮﯾﮟ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﻧﮯ ﭘﻮﭨﺎﻟﮧ ﻣﺤﻞ ﺑﮭﯽ ﺑﻨﻮﺍﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺩﺭﺱ ﮔﺎﮨﯿﮟ ﺑﮭﯽ، ﯾﮧ ﻣﺤﻞ ﮐﯽ ﺗﻌﻤﯿﺮ ﮐﮯ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﮐﺮ ﮔﯿﺎ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﺮﯾﺪ ﺧﺎﺹ ﻧﮯ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﮐﯽ ﺧﺒﺮ ﭼﮭﭙﺎﻟﯽ، ﺍﺱ ﮐﺎ ﺧﯿﺎﻝ ﺗﮭﺎ ﺧﺒﺮ ﻋﺎﻡ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﺗﻮ ﻣﺤﻞ ﮐﯽ ﺗﻌﻤﯿﺮ ﺭﮎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ، ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﮐﮯ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﮐﺎ ﺍﻋﻼﻥ ﮨﻮﺍ ﺗﻮ ﭼﮭﭩﺎ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺗﮏ ﺑﮍﺍ ﺑﮭﯽ ﮨﻮ ﭼﮑﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﯽ ﻟﺬﺗﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﻭﺍﻗﻒ ﮨﻮ ﭼﮑﺎ ﺗﮭﺎ، ﯾﮧ ﺟﺐ ﻣﺤﻞ ﻣﯿﮟ ﻻﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺩﻥ ﮐﻮ ﺯﺍﺋﺮﯾﻦ ﮐﻮ ﺯﯾﺎﺭﺕ ﮐﺮﺍﺗﺎ ﺍﻭﺭ ﺭﺍﺕ ﮐﻮ ﻣﺤﻞ ﺳﮯ ﻧﮑﻞ ﮐﺮ ﻣﻮﺝ ﻣﺴﺘﯽ ﻣﯿﮟ ﻣﺼﺮﻭﻑ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ، ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﮐﮯ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺍﺳﮯ ﺭﻭﮐﺘﮯ ﺭﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﯾﮧ ﺑﺎﺯ ﻧﮧ ﺁﯾﺎ ﯾﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺍﯾﮏ ﺩﻥ ﻣﺤﻞ ﺳﮯ ﻓﺮﺍﺭ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ، ﯾﮧ ﺑﻌﺪ ﺍﺯﺍﮞ ﻧﯿﭙﺎﻝ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮈﺭ ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﻓﻮﺕ ﮨﻮﺍ ﺍﻭﺭ ﻭﮨﯿﮟ ﺩﻓﻦ ﮨﻮﺍ، ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﭘﻮﭨﺎﻟﮧ ﻣﺤﻞ ﻣﯿﮟ ﭼﮭﭩﮯ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﮐﺎ ﺳﭩﻮﭘﺎ ﯾﺎ ﻣﻘﺒﺮﮦ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻧﮩﯿﮟ، ﺗﺒﺖ ﻣﯿﮟ ﺑﻮﺩﮬﻮﮞ ﮐﯽ ﭼﺎﺭ ﻋﻈﯿﻢ ﺩﺭﺳﮕﺎﮨﯿﮟ ﮨﯿﮟ، ﺩﺭﭘﻨﮓ ﺷﮩﺮ ﮐﮯ ﻣﻀﺎﻓﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﮐﺒﮭﯽ ﺩﺱ ﮨﺰﺍﺭ ﺑﮭﮑﺸﻮ ﮨﻮﺗﮯ ﺗﮭﮯ، 14ﻭﯾﮟ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﻧﮯ ﺟﻼ ﻭﻃﻨﯽ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﯾﮧ ﺩﺭﺱ ﮔﺎﮦ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﺑﻨﺎ ﻟﯽ، ﺗﺎﮨﻢ ﺍﺻﻞ ﺩﺭﺳﮕﺎﮦ ﺁﺝ ﺑﮭﯽ ﺗﺒﺖ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ، ﺳﯿﺮﺍ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺩﺭﺳﮕﺎﮦ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﻣﻀﺎﻓﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺑﮭﯽ ﺩﻭ ﺷﺎﺧﯿﮟ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ، ﺳﯿﺮﺍ ﮐﮯ ﺑﮭﮑﺸﻮ ﺭﻭﺯ ﺗﯿﻦ ﺑﺠﮯ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﭩﮫ ﮐﺮ ﻻﺟﮏ ﮐﺎ ﻣﻘﺎﺑﻠﮧ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﺒﮑﮧ ﺗﺎﺷﯽ ﻟﻤﭙﻮ ﻣﻮﻧﯿﭩﺴﺮﯼ ﺗﺒﺖ ﮐﮯ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺑﮍﮮ ﺷﮩﺮ ﺷﯽ ﮔﯿﭩﺴﯽ ﻣﯿﮟ ﻗﺎﺋﻢ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﭘﮩﻠﮯ ﺩﻻﺋﯽ ﻻﻣﮧ ﻧﮯ 1447ﺀ ﻣﯿﮟ ﺑﻨﺎﺋﯽ ﺗﮭﯽ۔
ﺑﻮﺩﮬﻮﮞ ﮐﯽ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﺗﭙﯽ ﺗﺎﮐﺎ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﯽ ﻃﻮﯾﻞ ﺗﺮﯾﻦ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﮐﯽ 225 ﺟﻠﺪﯾﮟ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮨﺮ ﺟﻠﺪ ﭘﺎﻧﭻ ﺳﻮ ﺳﮯ ﮨﺰﺍﺭ ﺻﻔﺤﻮﮞ ﭘﺮ ﻣﺸﺘﻤﻞ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﮐﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﻣﺸﮑﻞ ﺍﻭﺭ ﻣﻔﮩﻮﻡ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﻣﺸﮑﻞ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﮐﺘﺎﺏ ﺻﺮﻑ ﻻﻣﮧ ﺳﻤﺠﮫ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺩﺭﺳﮕﺎﮨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﮟ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﮐﯽ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﺩﯼ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﻔﮩﻮﻡ ﺳﻤﺠﮭﺎﺋﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺑﮭﮑﺸﻮﺅﮞ ﮐﻮ ﯾﮧ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﺳﺘﺮ ﺳﺎﻝ ﻟﮓ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﯾﮧ ﺍﺱ ﻟﺤﺎﻅ ﺳﮯ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﯽ ﻃﻮﯾﻞ ﺗﺮﯾﻦ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﺳﻤﺠﮭﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﺍﭘﻨﮯ ﭨﻤﭙﻠﺰ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﺴﯽ ﮔﮭﯽ ﮐﮯ ﭼﺮﺍﻍ ﺟﻼﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺁﭖ ﮐﻮ ﮨﺮ ﭨﻤﭙﻞ ﻣﯿﮟ ﻣﻨﻮﮞ ﮐﮯ ﺣﺴﺎﺏ ﺳﮯ ﺩﯾﺴﯽ ﮔﮭﯽ ﻣﻠﺘﺎ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﮔﮭﯽ ﺯﺍﺋﺮﯾﻦ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺁﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﭨﻤﭙﻠﺰ ﻣﯿﮟ ﮨﺰﺍﺭﻭﮞ ﻗﯿﻤﺘﯽ ﻣﻮﺭﺗﯿﺎﮞ ﮨﯿﮟ، ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺳﮯ ﺑﮍﮪ ﮐﺮ ﺍﻥ ﻣﻮﺭﺗﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺩﺭﺳﮕﺎﮨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺯﯾﺮ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﺑﮭﮑﺸﻮ ﺷﺎﺩﯼ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ، ﯾﮧ ﺍﮔﺮ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﺮ ﻟﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺩﺭﺳﮕﺎﮦ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﻝ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ، ﺗﺎﮨﻢ ﯾﮧ ﺍﮔﺮ ﺍﭘﻨﺎ ﺗﻌﻠﯿﻤﯽ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﺟﻮﮌﻧﺎ ﭼﺎﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﯾﮧ ﮔﮭﺮ ﺑﺎﺭ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﻭﺍﭘﺲ ﺁ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿں، ﯾﮧ ﻋﻨﺎﺑﯽ ﺭﻧﮓ ﮐﯽ ﺩﻭ ﭼﺎﺩﺭﯾﮟ ﭘﮩﻨﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﯾﮏ ﺳﮯ ﻧﭽﻼ ﺩﮬﮍ ﮈﮬﺎﻧﭙﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺳﮯ ﺍﻭﭘﺮﯼ ﺑﺪﻥ، ﯾﮧ ﮨﺎﺗﮫ ﻣﯿﮟ ﺗﺴﺒﯿﺢ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮐﻨﺪﮬﮯ ﭘﺮ ﺗﮭﯿﻼ، ﯾﮧ ﺧﻮﺷﺒﻮ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﺳﮯ ﻧﺎﮔﻮﺍﺭ ﺳﯽ ﺑﻮ ﺁﺗﯽ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﻣﻨﮧ ﮨﯽ ﻣﻨﮧ ﻣﯿﮟ ﻭﻇﯿﻔﮯ ﺑﮭﯽ ﮐﺮﺗﮯ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔
آپنی رائے درج کریں
کمنٹ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔